تحديث تزدهر أيام | P2P الإقراض ، لالأقران الأقران الإقراض ، والشعب إلى الشعب الإقراض

RateLadder Presentation at 3rd Party Tools Showcase عرضها RateLadder في الطرف 3rd أدوات عرضwas very well received. I would have liked a little more time for questions and answers, but the fact that people wanted to ask questions was great… I got some laughs and genuinely had a great time. There was probably 60 people at the presentation. If you were at the presentation please leave comments. كان استقبالا طيبا للغاية. كنت أود أن قليلا من الوقت لأسئلة وأجوبة ، ولكن الحقيقة أن الشعب يريد طرح أسئلة كبيرة… وانا حصلت على بعض يضحك وحقا كان عظيما الوقت. ربما كان هناك 60 شخصا في العرض. إذا كنت في عرض يرجى ترك التعليقات.

Let me back up. Eric Petroelje from Eric’s Credit Community was leading off… unfortunately the wireless connection went haywire right before he started. He handled it very well and started in on his site without visual aids. I was asked to start while they fixed the connection. واسمحوا لي نسخة احتياطية. اريك Petroelje من اريك الائتمانية الرائدة في الجماعة… للأسف اتصال لاسلكي ذهب أحمق الحق قبل أن يبدأ. وقال أن يتعاملوا مع الامر بشكل جيد وبدأت على الموقع من دون معينات بصرية. طلب مني أن تبدأ في حين أنها وحددت الصدد.

This illustrates that you should never give a live demo unless you can control all the variables. Same idea, but I always heard that you should never ask a question you don’t know the answer too. وهذا يوضح لكم ولا ينبغي أبدا أن يعطي العيش التجريبي اذا لم تستطيعوا السيطرة على جميع المتغيرات. نفس الفكرة ، لكن أنا دائما استمع يجب عليك أبدا أن أطرح سؤالا كنت لا تعرف الجواب أيضا.

A couple of undergrad students at Berkley (David McIntosh and ???) presented the data analysis they had done in preparation for evaluating keywords in loans and the results. Their talk focused on loan funding. I would be more interested in default rates. Regardless, they aren’t publishing the results yet for fear borrowers might game the system. زوجان من الطلبة الطالب الجامعي في بيركلي (ديفيد ماكينتوش و؟؟؟) عرض وتحليل البيانات قاموا به في إعداد تقييم للقروض والكلمات الرئيسية في النتائج. حديثهم تركز على قرض التمويل. أود أن يكون أكثر اهتماما في معدلات التقصير. وبغض النظر عن ، فهي ليست للنشر نتائج حتى الآن للخوف المقترضين قد عبة النظام.

One interesting question I was asked: سؤال واحد طلب مني :

Have I ever considered investing for someone else? وقد نظرت لي على الإطلاق الاستثمار لشخص آخر؟

The prospect intrigues me, but I don’t see how the economies of scale would work… If I were charge 20% of the profit and I could earn 16% then I would need to be investing just over 3 million (10% of all loans at this time) before I would break 100K in compensation. So I guess I don’t see how someone could afford to pay for my time. احتمال المكائد لي ، لكني لا ارى كيف يمكن ان وفورات الحجم من شأنه أن العمل… لو كنت المسؤول عن 20 ٪ من الربح وأنا يمكن أن تكسب 16 ٪ بعد ذلك أود أن هناك حاجة إلى استثمار ما يزيد قليلا عن 3 ملايين دولار (10 في المائة من جميع القروض في هذا الوقت) قبل وأود أن كسر 100K في التعويض. لذا اعتقد انني لا ارى كيف يمكن ان شخص القادرة على الدفع لوقتي.

If you liked this article, vote for it onإذا كنت تود هذه المادة ، للتصويت علىdel.icio.usdel.icio.usandوstumbleupon[سبورل]..

Categories:فئات :

Related Articlesالمواد ذات الصلة

Related Storesذات متاجر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *